Kickboks şampiyonluğundan şarkıcılığa

Hüseyin TÜRKER
By -
0
Alman Bild gazetesi, 1988 yılında Dünya Kickboks Şampiyonu olan Bahattin Özbek'in profesyonel şarkıcı olmak istediğini yazdı.


Özbek, gazeteye yaptığı açıklamada, ''Şampiyon Kim?'' adlı bir albüm hazırladığını ve yakın zamanda piyasaya sürülecek albümüyle Türkiye'de gönülleri fethetmek istediğini belirtti.

Özbek, ''Şarkıcı olarak hayatımda yeni bir kariyere başlıyorum. Daha önceki yıllar ringlerde olduğu gibi, şarkıcı olarak sahnede yer almak istiyorum'' ifadesini kullandı.

Sağlık koşullarından dolayı 2007 yılında boksu bırakmak zorunda kaldığını ve hayatının ikinci şokunu da hastanede bulunduğu sırada 23 yıllık eşinin kendisinden ayrılma kararı vermesinden dolayı yaşadığını anlatan Özbek, şunları kaydetti:

''2007 yılında bunama hastalığına yakalandım. Tüm vücudum yara kaplamıştı. 2 yıl hastanede kaldım. 23 yıl birlikte yaşadığım eşim, kaldığım hastanede ziyarete geldi ve beni artık sevmediğini ve benden ayrılmak istediğini söyledi. Benim için büyük bir darbeydi. 23 yıl sonra... O an duyduğum acıyı, ringlerde dövüşürken hissetmemiştim. Daha sonra mahkemelerde sürünerek oğullarım Bruce Lee  ve Muhammed Ali'yi görebilmek için mücadele verdim.''

Almanya'nın Stade kentinde, tek bir odadan oluşan küçük bir evde, az bir aylıkla yaşamını sürdürdüğünü ifade eden Özbek, daha önce Türk düğünlerinde şarkı söylediğini, şimdi ise profesyonel şarkıcı olmak istediğini bildirdi.

Hamburg'da yaşayan iş adamı Cahit Balat'ın kendisine maddi destek vererek ''Şampiyon Kim?'' adlı albümünün piyasaya çıkmasına yardımcı olduğunu kaydeden Özbek, ''İyi görünümlü bir insanım. Şarkı söylemek için yeteri kadar tecrübem var. Bütün gönlümle Allah'tan hayallerimin gerçekleşmesini diliyorum'' yorumunu yaptı.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)