Sinsi Bakışlı Bir Kız

Gözde ÖZTÜRK
By -
0
Ayşegül Karakteriyle Fırtınalar Estiren Merve Boluğur'un Güzellik Sırları.
Birden bire Küçük Sırlar dizisindeki Ayşegül karakteri ile gündeme damgasını vurdu.

işte Merve Boluğur'un güzellik sırları ve çok özel açıklamaları;

Bir dönem 'Acemi Cadı' dizisinde gizli güçlerini iyilik yapmak için kullanan masum bir kızı canlandıran Merve Boluğur, birden bire 'Küçük Sırlar'da kötülük için dünyaya gelmiş, vamp giysilerle erkekleri baştan çıkaran, kabarık saçlı, sinsi bakışlı bir kız olarak karşımıza çıktı.

Oyunculuktaki başarısı sayesinde iki zıt karakteri de (iki karakterinin de adının Ayşegül olması bir tesadüfmüş) son derece gerçekçi bir şekilde ekrana yansıtan genç yıldız, bu iyiden kötüye geçiş deneyiminde hiç zorlanmadı. Bu konudaki en büyük yardımcısı ise şüphesiz günlük hayatta da severek kullandığı kırmızı renk ruju.

STİLİ TREND YARATTI

* Sizin için "Küçük cadı büyüdü" diyorlar. Bununla ilgili ne düşünüyorsunuz?
'Acemi Cadı'da oynarken 19 yaşındaydım. Şu an 23'üm. İster istemez yaşınızla birlikte değişiyorsunuz. Karakteriniz ve hayat görüşünüz oturuyor. Ama içimdeki çocuk hâlâ yerinde duruyor.

* 'Küçük Sırlar'daki Ayşegül karakterini biraz anlatır mısınız?
Ayşegül, inişleri çıkışları olan, çıkarını düşünen, hırslı ve sivri bir tip. Geçmişte canı yandığı için biraz da hayattan intikam alıyor. Ben 'Ayşegül'ü çok seviyorum çünkü çok renkli bir karakter. Ayrıca saçı, makyajı, giyimi, hatta çantasını tutuşu bile bir trend yarattı!

* Sokakta hayranlarınız durdurup dizideki stilinizle ilgili soru soruyorlar mı?
Evet, sürekli! Kızlar genelde giydiklerimle ve özellikle rujumla ilgileniyorlar. Rujumun rengini ve markasını soran çok kişi var.

KIRMIZI BENİM RENGİM

* Rujunuzun markasını biz de öğrenebilir miyiz?

Rujum Sephora'nın kırmızı ruju. Zaten tek bir kırmızısı var. Mat ve dolgun bir renk. Günlük hayatımda da bu rengi çok severek kullanıyorum. Hatta bu rol için görüşmeye gittiğimde kırmızı rujum ve yandan ayrık kabarık saçlarımla gitmiştim. Yönetmen beni görünce Ayşegül'ün de imajının böyle olması gerektiğini düşündü.

* Günlük hayatınızda nasıl giyinip makyaj yapıyorsunuz?
Rahat kıyafetler giymeyi tercih ediyorum. Giyim stilimi salaş-şık olarak tanımlayabilirim. Çünkü muhakkak giydiklerime bir dişilik katarım. En çok bol üstler, gömleklerle taytlar ve mini şortlar giymeyi seviyorum. Tabii ki ruh halime göre de giyim tarzım değişiyor.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)