Konyaspor Samsunspor Maçından Ümitli

Gözde ÖZTÜRK
By -
0

Torku Konyaspor Teknik Direktörü Uğur Tütüneker, ”Play-off hedefimize adım adım yaklaşacağız. İyi oyunumuzu Samsunspor maçında da devam ettirmek istiyoruz” dedi.

Tütüneker,yaptığı açıklamada, iki haftadır galip geldiklerini ancak kaybettikleri maçlarda da güzel futbol ortaya koyduklarını söyledi.

Her geçen hafta oyun ve mücadele kalitesini artırdıklarını ve iyi sonuçlar aldıklarını anlatan Tütüneker, ”İyi yolda ilerliyoruz. Yakaladığımız havaya şehrin de ortak olması bizi sevindirdi. Play-off hedefimize adım adım yaklaşacağız. İyi oyunumuzu Samsunspor maçında da devam ettirmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.

Takımda her futbolcunun elinden geleni yaptığına dikkati çeken Tütüneker, ”İki haftadır uzun süredir oynamayan kaptan Erdinç Yavuz mükemmel oynuyor. ‘Forma benim’ dedi ve aldı. Tecrübesiyle takıma da öz güven veriyor. Formayı hak edene veriyoruz” diye konuştu.

Tütüneker, 3 maçta 5 gol atan Sjoerd Ars’ın takıma çok faydalı olduğunu, gol pozisyonlarını çok iyi değerlendirdiğini sözlerine ekledi.


Konyaspor Samsunspor Maçından Ümitli

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)