Aziz Yıldırım: Ben daha buralardayım

Gözde ÖZTÜRK
By -
0

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın cezasının onanmasını beklediğini, ancak daha 4-5 yıl daha Sarı-Lacivertli ekibin başında kalmayı planladığı iddia edildi.

Fenerbahçe‘nin başkanı Aziz Yıldırım‘ın, arkadaşlarıyla yaptığı özel yemekte çarpıcı ifadeler kullanıldığı öğrenildi.

Millyet’in haberi göre Viktoria Plzen maçından sonra dostlarıyla buluşan Yıldırım, henüz görevden ayrılmayı düşünmediğini ve daha 4-5 yıl boyunca kulübe hizmet etmek istediğini söylediği iddia edildi. Yargıtayın kendisi hakkında verilen kararı onaması durumunda yeniden hapis kalacak olan tecrübeli başkan, “Göreve daha devam edeceğim. Bir sürü kişi benim ceza almamı bekliyor, göreceğiz. Daha 4-5 yıl buradayım.” dedi.

1998′de göreve geldiğinden beri ara vermeden Fenerbahçe’ye başkanlık yapan başarılı iş adamı, kendisinin veliahtı olaraksa övgü dolu sözlerle bahsettiği Ali Koç’u gösterdi. Bir gün ayrılırsa yerini bırakacağı kişiyi de kendinin seçeceğini vurgulayan Aziz Yıldırım, “Yeni başkanı ben belirlerim.” dedi.

Aynı zamanda Trabzonspor’un da yayın gelirlerini Fenerbahçe’ye borçlu olduğunu ifade eden başkan, “Şimdi bana sallıyorlar. Tüm kulüpler için yüksek yayın gelirleri elde etsinler diye çalıştım. Bu paraların kazanılmasında payım büyük. Tüm kulüpler için büyük mücadele verdim.” dediği de ifade edildi.

15 yıldır aralıksız başkanlık görevini yürüten Aziz Yıldırım, bu dönem içerisinde 5 Türkiye Ligi Şampiyonluğu, 1 Türkiye Kupası, 2 de Süper Kupa kazandı. Fenerbahçe, Yıldırım döneminde Avrupa’da ise bir kez Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek final oynarken, şu anda da Avrupa Ligi’nde çeyrek final oynamaya hazırlanıyor.

LAZİO MAÇLARI NE ZAMAN OYNANACAK?


Aziz Yıldırım: Ben daha buralardayım

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)