Olaylı Derbiden Şok Ceza !

Gözde ÖZTÜRK
By -
0
Olaylı Göztepe-Karşıyaka derbisi sonrası 14 maç ceza alan Şehmus Özer, kararı değerlendirdi..Göztepe-Karşıyaka maçında kırmızı kart gördükten sonra hakemler tartışan ve 14 maç ceza alan Şehmus Özer, olay ve karar hakkında konuştu.Şehmus şunları söyledi:

“Hakemin önce golü verip ardından da iptal etmesi üzerine hakemle konuşmak için yanına gittim. Ama bütün takım o anda çok gergindi. Zaten ilk başta ben hakemle konuşmak için yanına gittim. Takım arkadaşlarım o anda beni itince hakemin üzerine düştüm ve bana anlamadığım bir şekilde kırmızı kart verip polisleri çağırdı. O andan sonrasında zaten olaylar gelişti. Çok sinirliydim ve kendimi kaybetmiş gibiydim. Yaptıklarım için çok pişmanım.

Ceza alacağımı bekliyordum ama 14 maç ceza beklemiyordum. Bu yaşadığım olay beni ve Karşıyaka Kulübü’nü üzdü. Sonuçta ben ekmeğimi futboldan kazanan birisiyim. 14 maç ceza harici de 24.000 TL para cezası verildi. Bu kadar ceza çok fazla. Savunmamı sunup ceza da indirimini isteyeceğim.”

Burcu Eken

Şehmus, twitter üzerinden ise cezayı şöyle yorumladı:


Olaylı Derbiden Şok Ceza !

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)