Terim'den çeyrek final yorumu

Gözde ÖZTÜRK
By -
0

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Schalke 04 maçının ardından yayıncı kuruluşa şöyle konuştu.

“Galatasaray bugün bileğinin hakkıyla kazandı. İlk yarı için söyleyeceğim hiçbir şey yok. Oyuncularımı alınlarından öpüyorum, tebrik ediyorum, hepsiyle gurur duyuyorum. Dünyanın her yerindeki taraftarımızı elimi kalbime götürüyorum ve selamlıyorum. Ülke adına gurur duyulacak bir durum. Avrupa’nın en iyi 8 takımı arasına kaldık. Bizi seyretmeye gelen büyük fedakarlıklarla bilet alan herkese sonsuz teşekkür ediyorum.

İkinci yarı oyuncu değiştirmeyerek oyuncularıma gereken mesajı verdim. Burak’ı Sneijder’i çıkarıp 4-5-1′e dönebilirdim. Koşmaz denen veya markaj yapmayan oyuncuların daha fazla koşmasını sağlayabilirsek çok büyük fark yaratır. Bunu deneyeceğimi ve üçlüye (Drogba, Sneijder, Burak) birlikte görev vereceğimi söyledim. Kalemize ilk gelen, hatta gelmeyen top gol oldu. O ana kadar 3 pozisyonumuz var net. Oynayan oynamayan bütün oyuncularımı tebrik ediyorum. Emeği geçen yardımcılarıma, başkan, yönetim ve bütün çalışanlarımıza ve dualarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum”

Terim, Hamit’in gol atmasıyla ilgili olarak da “Takdiri ilahi. 8-9 tane top direkten dönüyor olan da direğe vurup oluyorsa bu takdiri ilahidir” dedi.


 


Terim'den çeyrek final yorumu

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)