Seren Serengil: "Ben Adamı Ayrılırken Tanırım"

Gözde ÖZTÜRK
By -
0


Daha önce çıkarmış olduğu "Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor", "Alışmak Sevmekten Daha Zor Geliyor", "Bana Yasak", "Dönsem Bile" ve "Bu gecenin Hatırına" albümleriyle müzik dünyasında adından söz ettiren Seren Serengil müziğe verdiği uzun aradan sonra "Ben Adamı Ayrılırken Tanırım" adlı albümüyle müzik severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
Son zamanların en iyi söz ve bestecisi Serdar Ortaç ve Soner Sarıkabadayı'nın güçlü sözleriyle Seren Serengil'in güçlü ve farklı yorumunun birleştiğinde, müzik severlerin 3 S'nin gücünü hissedeceği şarkılarda Seren Serengil'in farklı tarzı ve yorumu dikkat çekiyor.
Söz ve bestesi Soner Sarıkabadayı'ya ait olan "Ben Adamı Ayrılıkken Tanırım" ve Serdar Ortaç'ın şarkısıyla "Madem ki başka aşk aradın, Çaldığın yıllarımı ver" diyerek gerçekten sevenlerin duygularına tercüman oluyor.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)