“SADECE GÜLBEN’İN PROJESİNE KAPALIYIM” DİYEN SEREN SERENGİL ARASININ AÇIK OLDUĞU GÜLBEN ERGEN'İN KULAKLARINI "FENA ÇINLATTI"!.. İŞTE SERENGİL’İN "OLAY" AÇIKLAMALARI!..

Gözde ÖZTÜRK
By -
0

7 yıl aradan sonra “Ben Adamı Ayrılırken Tanırım” adlı albümünü önümüzdeki hafta çıkartacak olan Seren Serengil Radyo Time'da konuk olduğu “Cadı Kazanı” programında ilginç açıklamalar yaptı!..

Seren Serengil, Gülben Ergen'in kulaklarını fena çınlattı!..

Serengil, “Yeni albümle çocuklarlarla  ilgili her türlü gelecek teklife açığım. Sadece Gülben'in projesine kapalıyım. Çünkü o insan benim hayatımda 15 senedir kayıp. Ali Ağaoğlu'yla dostluğum yüzünden Gülben Ergen'e vereceği parayı verdirtmeğim söylendi. Böyle birşey yok. Ali bey yapmış olduğu yardımların ifşa edilmesinden hoşlanan bir adam değil. Bunun kapalı kutu içinde kalmasını istemiştir. 13-14 yaşından beri tanırım. Benimle alakalı bir durum değil.”diye konuştu!..

Serengil, hakkında çıkan zengin sevgili iddialarına da ateş püskürdü ve şöyle konuştu: “Albüm çıktığından beri dedikodularım inanılmaz yapılıyor. Dedikodunun dışında iftiraya yönelik şeyler duydum. Beni tanıyan herkes bilir. Benim seceremde 'Seren'e sevgilisi araba aldı, tek taş aldı' gibi avam korkunç şeyler arşivimde yoktur. Duvarlardaki bilbordların toplam fiyatı 800 milyar.Bunu ne ailem yapabilirdi nede sevgilim. O duvarlara kira vermedim. İyi niyetle dostlarım jest yaptı. Sağolsun klip için Ali abi arabasını gönderdi, Serdar bedava şarkı verdi. Her sana iyilik yapan jest yapan insanın seninle bir alakası mı olmalı.O zaman hepsiyle birlikte olmam lazım. Hayatımdaki herşey şeffaf. Kişi karşısındakini kendisi gibi bilirmiş. Ben o insanların geçtiği yollardan geçmedim. Benim haysiyetime ve şerefime dokunmasınlar. Ben Öztürk Serengil'in kızıyım. İyi şartlarda büyüdüm. Ama onlar için üzgünüm. Ben çok düzgün yaşıyorum. Bir insanın sevgilisine jestler yapması ayıp değil. Ama albümü annem yaptı, dostlarımda şarkıydı, duvar ilanlarıyla jestler yaptı o kadar.”

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)