Evliyim ve bikiniyle görüntülenmek istemiyorum

Hüseyin TÜRKER
By -
0



Genç assolist Petek Dinçöz, fan club üyeleri ile Maçka Frame Restorantta bir araya geldi.

Petek Dinçöz'ün böyle fotoğrafları artık olmayacak

Genç assolist Petek Dinçöz, fan club üyeleri ile Maçka Frame Restorantta bir araya geldi. 30 kişinin katıldığı buluşmada Petek, hayranlarıyla birlikte şarkılar söyleyerek, pasta kesti. Fanların, Dinçöz'e oyuncak bebek hediye etmeleri dikkat çekerken, güzel sanatçı, '2 ay daha anne olamayacağım. Çünkü: guatr çıktı tedavi olup hemen hamile kalacağım' dedi.Fanlarının yoğun ilgisi ile karşılaştığı için hayli mutlu olan Petek Dinçöz, bu sezonda neler yapacağını da ilk kez sevenlerine anlattı. Sabah programının başlayacağını anlatan Petek, 'Yeni klip ve programdaki saçım, makyajım hakkında fanlarımın fikirlerini aldım' diye konuştu.

Evliyim, bikini görüntülenmek istemiyorum…
Petek Dinçöz, yaz boyunca büyük bir sessizliğe neden büründüğü sorulduğunda ise; 'Uzun bir yat turuna çıktım. Rahat rahat bikinimi giyip, güneşlendim. Artık evli biriyim, bikinili poz vermek istemiyorum diyerek, bikinili poz veren evli sanatçılara gönderme yapmayı ihmal etmedi. Dinçöz, şöyle devam etti: 'Uzun yat turunda kafa dinledim, enerji depoladım. Bu arada guatr olduğum için iki ay daha anne olamayacağım. İki aydan sonra bebek için çalışmalara başlayacağız' diyerek, en kısa zamanda anne olmak istediğini özellikle bebeğinin kız olması için dua ettiğini belirtti.





Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)