Gülben ERGEN ve Seren SERENGİL Yine Kapıştı.

Hüseyin TÜRKER
By -
0
Araları bir türlü düzelmeyen her fırsatta birbirlerine yaf yetiştiren Gülben Ergen ile Seren Serengil bu sefer twitter ile başladılar birbirlerine sataşmaya.
Gülben Ergen'in Kurban Bayramı'nda Kıbrıs'a aynı uçakla gittiği Sibel Can'ı görmezden gelmesiyle başlayan polemik Seren Serengil'e de sıçradı. Ergen'in Sibel Can için sarfettiği, 'Ben her zaman önde otururum. Bir numara benim. Herkes arkamda oturur' sözlerine, kayıtsız kalamayan
Serengil, 'Acaba sen Sibel Can'ın hizmetçisi olabilir misin? Cornflakes'e 'korn filikis' diyen kıro. Birinci sırada o koca totonla otursan ne olur? Sınıfın 5... Benim rahmetli köpeğim Tiny meğer ne büyük adammış! 12 yıldır önde oturuyordu.
Bir kere bile 'En büyüğüm' demedi' şekilnde bir tweet attı. Ergen'in, Serengil'e yanıtı ağır oldu: Aynı köpek yıllardır sürekli uluyorsa, duymuyor kulak! Bir diyen olursa, 'bu ulumaya başladı' diye, gülümsüyor insan. Ulur, ulur susar.
Seren Serengil, bu ağır sözler üzerine ise şu tweet'i attı: Köpekmişim! Yaz sen oralara daha... Üsluba bak! Geldiğin yer belli işte; Sacit Aslan'a, Canan Yaka'ya, plak şirketlerine götürdüğüm zavallı kız... Allah'a şükür, kimsenin kocasına bakmadım. Menfaat karşılığı teknelere gitmedim, evliyken eski sevgilimle buluşmadım, 'ahlaksız' denmedi arkamdan. Az mı çantasını taşıdın, az mı yatağında yattın, az mı elbisesini giydin, az mı sevgilisine otele gittin o köpeğin sen... Haklısın, bende köpeklik..

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)