Rojin den TRT Genel Müdürüne Dava

Hüseyin TÜRKER
By -
0
Rojin, kendisi için “aşüfte” diyen TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’e dava açmaya hazırlanıyor.
TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’in geçtiğimiz gün Ankara’da düzenlenen bir toplantıda Kürt sanatçı Rojin için “Rojin denen aşüfte kadın” dediği iddiası tartışma yarattı. Rojin, Şahin’e dava açacağını söyledi: “TRT Genel Müdürü oradan herkesi kovuyor. Ben TRT Şeş’ten kendim istifa ettim, geri dönmem için araya sokmadığı adam kalmadı. Benim için ‘aşüfte’ ve ‘psikopat’ demiş. Bu sözleri utançla karşılıyorum. Daha önce Sibel Can ve Hadise için de benzer ağır sözler sarfettiğini duymuştum. Yavuz Bingöl ve Serdar Ortaç için de aynı şekilde. Hiç kimse kalkıp da bu insana cevap vermedi, ben de vermeyeceğim. O sözlerin hesabını mahkemede verecek.”

Güzel hediye!

Önceki gün doğum gününü kutlayan Rojin, “Gazetede çıkan haberleri okudum, bana güzel bir hediye oldu!” dedi.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)