Fettah Can... “ATİYE’YE YAZIK OLACAK!”

Gözde ÖZTÜRK
By -
0

Fettah Can; "Eurovision önemli bir platform olsaydı Madonna, Usher, Beyonce, Rolling Stones, U2 gibi isimleri de görürdük" dedi.

Son yılların zivedeki bestelerin sahibi Fettah Can yeni albümü “Hazine” ve projelerini Radyo Klas’ta Michael Show’a anlattı.

Sevilen besteleri “Yalnızlık” , “Özledim” , “ Işıklı Yol”un besteleniş hikayelerini anlatan Fettah Can albüm yapma fikrinin daha önceden var olduğunu, normalde besteci kimliği ön plana gelmeden önce şarkıcılık yaptığını açıkladı.

Michael Kuyucu’nun kendisine “Eurovision’a Bu bestelerinden birini yollaman istense hangisini yollarsın ?” sorması üzerine Fettah Can “hiç birini Eurovision’a yollamazdım” dedi. Fettah Can, şarkıların yarışmasına karşı olduğunu söylediği programda Eurovision şarkı yarışmasına da karşı olduğunu açıkladı. Sanatçı, Eurovision önemli bir platform olsaydı Madonna, Usher, Beyonce, Rolling Stones, U2 gibi isimleri de görürdük. Son 10 yılda gördünüz mü? Ben görmedim diye konuştu. Türkiye’den Atiye’nin öncelikli aday gösterildiğini vurgulayan sanatçı, “Atiye’nin ses ve yorumunu beğeniyorum ama yerinde olsam birkaç sene daha beklerdim. Malum yarışmadan sonra katılan sanatçıların kariyerleri eskisi kadar parlak devam etmiyor.” Şeklinde açıklamalar yaptı.

Fettah Can, kamuoyunda “Bir daha Hande Yener’e beste vermeyeceğim” şeklinde açıklamasının dolaşması konusunda ise, bu konuda yanlış anlaşıldığını Hande Yener’le çok uzun bir çalışma periyodu yaşadığını bundan da büyük bir mutluluk duyduğunu söyledi. Fettah Can, Michael Kuyucu ’ya “BenElektronik Müzik Sevmiyorum” diyerek Hande Yener’le her zaman çalışmaktan büyük mutluluk duyacağını ama onun elektronik müzik tarzındaki çalışmalarda beste vermekten çekineceğini söylediğini bu konuda kendisinin yanlış anlaşıldığını açıkladı.

Fettah Can’ın “Özledim” “Hazine” ve “Duvar” adlı bestelerinin Yunanistan’da Mazonakis’in kısa bir süreönce yayınlanan albümünde Yunanca sözlerle yorumlanmasının da konuşulduğu Michael Show’da dinleyiciler Türkiye’de ilk kez Fettah Can’a ait Özledim ( Murat Boz ) ‘in Yunanca versiyonunu dinleme şansını da yakaladı.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum Gönder (0)